Planner
Maastricht-Airport (32-40u)
Stel je voor: de dag begint. Je start je computer op en duikt direct in de mail. Zijn er last-minute wijzigingen? Dan ga je opzoek naar een zo efficiënt mogelijke en passende oplossing voor zowel de klant alsook Key-Quality. Heeft zich een kwaliteitsinspecteur ziekgemeld? Geen paniek – jij weet precies hoe je dit aanpakt!
Dit is jouw kracht als planner: overzicht houden, vooruitdenken en problemen oplossen (het liefste al voordat ze ontstaan). Jij snapt het effect van oorzaak-gevolg en snapt heel goed dat de planning centraal staat in onze dienstverlening, maar ook bijdraagt aan de klantbeleving. Kwaliteitsgerichtheid en klantgerichtheid zijn dan ook de bedrijfscompetenties binnen Key-Quality die bij jou als persoon moeten passen wil jij fluitend naar je werk komen (en ook weer fluitend naar huis gaan).
Een goede planning is in dit geval het hele werk-
Jouw impact
Als planner heb jij een centrale rol in onze organisatie. Jij zorgt ervoor dat alles soepel verloopt en dat klanten, kwaliteitsinspecteurs en collega’s kunnen vertrouwen op een heldere en efficiënte planning. Je bent benaderbaar, communiceert effectief en hebt een aanstekelijke probleemoplossende houding. Het glas is bij jou altijd halfvol!
Je combineert analytisch inzicht met een pragmatische aanpak en weet hoe je flexibel inspeelt op onverwachte situaties. Dankzij jou worden deadlines gehaald, blijft de kwaliteit hoog en kan iedereen zijn werk optimaal (en met plezier) uitvoeren.
Wat ga je doen?
Plannen als een pro –
Jij stelt een strakke en haalbare dag-/week-/kwartaal- en jaarplanning op en bewaakt de afspraken met de kwaliteitsinspecteurs en de klanten.
Je zorgt dat de mail binnen de gestelde termijn afgehandeld wordt en weet de juiste prioriteit hierin aan te brengen.
Dit doe je niet alleen, dit doe je samen met nog twee andere kundige en betrokken collega’s. Alleen ga je snel, maar samen kom je verder!
Geen mutatie ontsnapt aan jouw oog –
Je verwerkt dagelijks veranderingen in de planning zoals de verzoeken vanuit klanten, hermetingen, wijzigingen in plankaders, ziekmeldingen, verlofaanvragen en ad-hoc opdrachten. Dit alles binnen de gestelde termijn en plankaders.
Slimme keuzes maken –
Om de processen te optimaliseren breng je alle variabelen zoals roosters, verlof, contracturen, wensen, voorwaarden (plankaders) en geografische mogelijkheden gedetailleerd in kaart en houd je overzicht. Je signaleert tegenstrijdigheden en benut de kaders zo goed mogelijk voor procesverbetering. Door creatief te zoeken en te puzzelen, streef je naar een goede balans tussen uitvoerbaarheid en winstoptimalisatie.
Je bewaakt de ureninzet en -verdeling, houdt kosten in de gaten bij de inzet van ZZP’ers en stemt af met de teamlead waar nodig
Communiceren is Key (- Quality) –
Je onderhoudt contact met de kwaliteitsinspecteurs, sales en het servicecenter over mutaties, voortgang en bijzonderheden. Samenwerken en goed kunnen communiceren is iedere dag van belang. De output van de ene afdeling is de input van de ander. We functioneren in afdelingen maar moeten in ons handelen altijd uitgaan van een totale dienstverlening. Samenwerken en processen afstemmen is daarom ontzettend belangrijk voor de beleving van de klant.
Zorgdragen voor een waterdichte agenda –
Jij zorgt dat alle inspecteurs goed ingepland zijn en er voldoende afwisseling is in de werkzaamheden die zij uitvoeren.
Jij wordt hartstikke gelukkig bij ons als jij graag:
· Structuur aanbrengt en vooruitdenkt in een dynamische omgeving
· Secuur werkt en aandacht hebt voor elk minuscuul detail
· Oplossingsgericht bent en energie krijgt van het leggen van de puzzel. Opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw… (dat liedje ken je toch wel)
· Snel schakelt en flexibel inspeelt op onverwachte veranderingen
· Sterk bent in communicatie en graag samenwerkt met verschillende afdelingen
· Processen continu wilt verbeteren.
· Nauw samenwerkt in een hecht team
Wat breng je mee?
Een dosis senioriteit met ervaring als planner (bijvoorbeeld in de logistiek)
MBO+/ HBO werk- en/of denkniveau
Gerichte vakcursussen en/of opleidingen
>3 jaar relevante werkervaring
Aandacht voor details
Aanpassingsvermogen
Een dosis stressbestendigheid i.c.m. creativiteit en oplossingsgerichtheid
Een sterke klantgerichte, dienstverlenende houding
“Positive vibes”
Wat krijg je van ons?
· Betrokkenheid gedurende je hele loopbaan.
· Een jaarcontract met intentie tot onbepaalde tijd als we beide tevreden zijn.
· Een leuk salaris en een kundig team waar ook ruimte is voor een grapje
(als de planning het toelaat (grapje))
· Op en top gefaciliteerde werkplek met de mogelijkheid tot thuiswerken.
· Per januari 2026 een actueel pensioenaanbod.
· Gezellige feestjes, voordelig sporten voor jou (en je gezin) en 25 vakantiedagen.
· Op je verjaardag? Vrij! Wij trakteren op een vrije dag, want het leven moet gevierd worden.
Ben jij klaar voor deze uitdaging? Laat dan van je horen! Stuur vandaag nog je CV en motivatie naar ons. Onze Business Partner HR & Facilities, Peggy Vroomen, laat op korte termijn weten of we een kennismakingsgesprek zullen inplannen. Je hoort altijd van ons!
Een meeloopmoment op de afdeling maakt onderdeel uit van de procedure. De vacaturetekst wordt ook intern uitgezet en de functie zal altijd gaan naar de best passende kandidaat!