Werken bij

Wij zoeken regelmatig kandidaten voor uiteenlopende vacatures in het facilitaire werkveld.

In de functie van Interim Facility Manager, Projectmanager, Inkoper of Consultant voer je diverse opdrachten uit bij opdrachtgevers van Key-Quality. Regelmatig hebben wij vacatures op tactisch en strategisch niveau. Ook als Young Professional kun je bij ons aan de slag. Over het algemeen ga je voor een periode van enkele maanden tot een jaar aan de slag met één of meerdere opdrachten.

Beschik je over een afgeronde HBO of WO opleiding? Werk je graag zelfstandig? Heb je werkervaring in het facilitaire werkveld?  Dan komen wij graag met je in contact om alvast kennis te maken! Ook ZZP’ers zijn welkom om te reageren, stuur een e-mail aan sollicitatie@key-quality.nl

Momenteel zijn wij op zoek naar:

Kwaliteitsinspecteur (VSR)-Interim project manager (24-32u per/week regio Noord-Holland, Utrecht en Gelderland)

Hoe ziet jouw werkdag eruit?
In de ochtend start je flexibel op vanuit huis. Na je ochtendritueel  stap je goed voorbereid in je lease auto en vertrekt naar de eerste klant. Onze planners zorgen ervoor dat jij perfect weet op welke tijdstip en bij welke opdrachtgever jij wordt verwacht. Jouw planning is steeds voor de duur van 3 weken globaal bekend, maar is een “levend” bestand en vergt daarmee enige flexibiliteit. Jij vindt het dus leuk dat je de ene dag om 07.00u op locatie start om de technische kwaliteit op  de OK in een ziekenhuis te toetsen  en de volgende  dag pas om 09.00u op een school wordt verwacht voor een VSR inventarisatie. We plannen werkzaamheden en locaties zoveel mogelijk in logische opvolging en bij afwezigheid van een collega elders wordt ook verwacht dat jullie elkaar ondersteunen.

In deze zelfstandige functie voer je digitaal verschillende soorten kwaliteitsmetingen en inventarisaties uit. Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding, de uitvoering en  rapportage van de metingen. Daarmee is het belangrijk dat jij sterk bent in het verwoorden van jouw bevindingen op papier en het verwerken hiervan in rapportages. Je werkt nauw samen met jouw collega’s van de binnendienst in Sittard welke zorgdragen voor de planning, administratie en ondersteuning.

De functie omvat in grote lijn de volgende werkzaamheden:

  • voorbereiden en digitaal uitvoeren van VSR kwaliteitsmetingen;
  • uitvoeren en uitwerken van VSR inventarisaties;
  • uitvoeren van inmeet opdrachten;
  • voorbereiden en digitaal uitvoeren van 0-metingen, HACCP metingen, glasbewassingscontroles en visuele metingen;
  • voorbereiden en uitvoeren van mystery visits en contractaudits;
  • rapporteren en communicatie met binnendienst en accountmanager inzake mutaties, voortgang bij klanten en bijzonderheden.

Behalve dit spelen wij ook graag in op leuke interim opdrachten. In deze functie vind jij het dan ook leuk om aanvullend te reageren op adviesvragen die liggen bij de klant. Deze kunnen verschillen van inhoud en van tijdsduur, maar jij ziet dit als een aangename afwisseling op jouw takenpakket van kwaliteits-inspecteur. Dit wordt in onderling overleg besproken, waarbij we rekening houden met jouw contracturen.

Wat breng je mee?

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Ruime leidinggevende ervaring in de schoonmaakbranche/facilitaire achtergrond
  • Beschikken over de juiste VSR diploma’s is zeker een pré.
    Deze kun je echter ook behalen via Key-Quality voor aanvang dienstverband.
  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel en hoge mate van zelfstandig werken
  • Flexibiliteit, uren zijn grotendeels verdeeld over 4 dagen en start- & eindtijd zullen per dag verschillen
  • Adviserende vaardigheden, jij kijkt verder dan je neus lang is en ziet ook nieuwe kansen in hoe we klanten verder kunnen ondersteunen
  • Jij maakt inhoudelijk sterke rapportages die je bevindingen op een correcte manier weergeven zonder taalfouten
  • Je staat tijdens je metingen en inventarisaties je mannetje en laat je niet van de wijs brengen
  • Representativiteit en goede communicatieve vaardigheden, want jij bent het visitekaartje

 Wat bieden wij? 

  • Bepaalde tijd contract voor 24-32 uur (onderling af te stemmen)
  • In eerste instantie voor de duur van 1 jaar met de intentie voor onbepaalde tijd
  • Salaris op basis van kennis en ervaring die je meebrengt en bijbehorende allround inzetbaarheid voor interim opdrachten
  • Werken in een hecht, informeel team, waar men voor elkaar klaar staat en samen voor succes gaat. Daarbij hoort ook een inwerktraject
  • Bedrijfsauto met mogelijkheid tot privé rijden
  • Eerste- en laatste halfuur reistijd zijn voor eigen rekening, de rest valt onder werktijd
  • Mobiele telefoon, laptop en tablet van de zaak
  • Flexibele werkuren, waarbij we proberen 1 vaste vrije dag aan te houden
  • Mogelijkheid om thuis te werken (rapportages, voorbereidingen)
  • Gezellige feestjes en activiteiten met collega’s, want “teamwork makes the dream work”.
  • 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om vanuit budget extra vrije dagen bij te kopen
  • Eventuele opleidingen die je nodig hebt om je baan goed tot uitvoering te kunnen brengen. Denk hierbij aan de DKS+ & VSR diploma’s indien je deze nog niet bezit.

Ben je enthousiast over de vacature en ben jij voor ons dé perfecte match, reageer dan vandaag nog met jouw CV en motivatie.
Deze kun je sturen naar sollicitatie@key-quality.nl

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met José Feron, telefoonnummer 046-4583222.

Onze P&O adviseur Peggy Vroomen laat je vervolgens op korte termijn weten of we een kennismakingsgesprek zullen inplannen.
Je hoort altijd van ons.